2011. december 21., szerda

Karácsonyi sütik

Gondolkodtam vajon milyen meglepetést készíthetnék Karácsonyra a kolléganőimnek, ami jellemző rám, de mégis egyedi ajándék. Így született meg az ötlet, hogy apró sütiket kapnak... természetesen szappanból. Azért puhatolóztam náluk milyen illatot, színt szeretnének, nem akartam mellélőni. 
Most megmutatom a picurkáimat! :))
Az összesnek ugyanaz az alapja; olívaolaj, kókuszolaj, napraforgóolaj és ricinusolaj.
Az első tányérkán Babi néni, Évi és Zsuzsi szappankája látható. Babi néni és Évi levendulás szappant kap; levendula illóolajjal, levendula virággal díszítve. A színük csak rózsaszín a festőbuzértól, de nekem így is tetszenek. Zsuzsi szappanja egy kis mixture, narancsos-fahéjas; narancs és fahéj illóolajjal, narancs héjjal és őrölt fahéjjal.

A második tányérkán Kriszti, Rózsa és Bea szappankája van. Kriszti szappanja uborkás; pici zöld agyaggal, igazi uborkával, őrölt babérral megszórva. Rózsa a narancsra szavazott, így az ő szappanjába friss narancs héját és narancs illóolajat tettem. Bea szappanja fahéjas; őrölt fahéjjal és fahéjjal illóolajjal. A szegfűszeget nem bírtam nem rácsempészni. :))

7 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták,szépek. Ha nem olvasom el az írást mellé még azt hittem volna tényleg sütik. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :))
    Többen is szívesen beleharaptak volna, ha nem tudták volna, hogy szappankák.

    VálaszTörlés
  3. Hú de guszták, mintha nem is szappanok lennének!
    Kellemes ünnepeket kívánok!:)

    VálaszTörlés
  4. Hät ez nagyon JOOO!:)A "cukormäzat" miböl keszitetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :))
      Egyszerű, mezei alap a máz.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...