2012. június 20., szerda

Amiért érdemes...


Egy levélkét szeretnék megosztani veletek. Nagyon jól esett ez a pár sor.
Szóval:

Szia Kriszti!
Most már van tapasztalatom a szappanoddal, így tudok mesélni. :)
Meglepődtem. Anyukám szappanját használom én is, a kecsketejes hidratálósat. Selymes és puha a bőröm utána mindenhol, és még másnap is érezni. Nagyon finom érzés és tényleg meglepődtem, mert a testápolóktól nem lesz ilyen selymes a bőröm. Szóval nekem nagyon tetszik. :)))
A másik szappanra is rákérdeztem, amit a párom anyukájának adtam. Azt mondta, hogy csak az arcát mossa vele és nagyon puha lett tőle az arca. Tetszik neki. :)
A narancsosat még nem bontottam ki, majd ha a másik elfogy akkor. :))
Adrienn


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...