2014. április 18., péntek

Z, mint avokadó

Bizony régen írtam, pedig készülgetnek nálam szappanok. Majd mutatom szép sorban őket.
Az első egy kísérlet eredménye. Tudom-tudom nem szép, de itt elsősorban nem a szépségre koncentráltam. Arra voltam kíváncsi, hogy milyen szappanka kerekedik ki abból, ha telerakom avokadóval. 161g össz. olaj mennyiséghez 135g avokadót használtam. A fotón nem annyira látszik zöldnek, de valójában gyönyörű a színe. Még most is, pedig van vagy 8-10 hetes. Gyorsan melegedett, úgy hogy kénytelen voltam hűtőbe tenni, bár így is látszik rajta pedig még sikerült időben elcsípnem. Az a fekete maszatka hévízi iszap.Az utolsó pillanatban döntöttem úgy, hogy egy kis iszapot keverek a masszához, azért lett ilyen furi.
Persze azóta már a próbán is túl vagyok és nagyon jól bevált. A keménysége is megfelelő, és a habzása is tökéletes.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...